.

vilken frisyr? panik!

Kategori: ingenting

sitter hemma och är sjuk, har hunnit fixa klänning och skor, men vilken frisyr ska jag ha? tar emot alla kommentarer så ni som läser dethär kommentera nu! och min locktång är trasig så måste in och köpa ny.. eftersom jag vill ha lite lockigt hår ivarjefall, och mitt lockiga hår ser så otroligt tjockt ut. tänker lägga upp bild på klänningen och skorna sedan de tre frisyrerna jag undrar på? trean ser lite för vanlig ut på bilden men den är jättefin från sidan. tycker också att jag har fått en superfin bränna nu också, passar ju bra till skolavslutning, sen känner man ju sig något snyggare ivarjefall. det blir usla bilder eftersom jag tar dem med datorn, ja.. hur lyckas jag? försökte ivarjefall skaffa snygg bakgrund till klänningen men det gick inte så bra...
klänningen



skorna




och nu till det sista och viktigaste som återstår....
HÅRET!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Din klänning ♥♥♥♥♥♥♥♥



    1 eller 2!! Nummer 3 var inte riktigt i min smak..

    2012-05-30 | 19:42:11
  • inte en skithög ivarjefall säger:

    DU ÄR SKITFUL!!!!!!! DÖ JÄVLA SLAMPA ALLA HATAR DIG!!!

    2012-05-30 | 22:03:56
  • Natalie Tviskavya säger:

    Får jag bara fråga dig ''inte en skithög ivarjefall'

    Alla har något fint i sig och alla är fina på sitt eget sätt. Slampa tror jag inte att hon är, och som jag sett har hon även vänner. Så att alla hatar henne tror jag inte på. Kom inte med en massa påståenden som inte stämmer. Jag anar att du inte kan någonting om henne uta bara är avundsjuk.

    Kim du är otroligt fin, en av de finaste jag sett.

    Välj frisyren själv, välj den med ditt hjärta. Jag tycker att du ska testa frisyrerna en efter en med klänningen och skorna och vad du nu ska ha på dig, och sedan välja ut vad du själv tycker är det snyggaste. Följ ditt hjärta och fokusera framåt, kämpa vidare tjejen!

    Svar: Tack det värmer!
    kim andersson

    2012-05-30 | 23:45:48
  • Anonym säger:

    2

    2012-05-31 | 08:54:42
  • eemeiix säger:

    2:an, fast håret ska va lika lockigt som på 1:an <3<3<3<3<3<3<3<3

    2012-05-31 | 13:12:54
    Bloggadress: http://eemeiix.blogg.se/
  • Felicia Andersson säger:

    1!!!!!!!

    2012-05-31 | 15:26:18

Kommentera inlägget här: