.

nyvaken

Kategori: vardag

hallå! har precis vaknat, lyssnar just nu på musik. nova delai - should i . hon är svensk och sjunger extremt bra! tycker jag ivarjefall.. drömde en hemsk mardröm och det var säkert för att ett super läskigt fyllo ställde sig framför mig och henne och började snacka med oss, sa att vi hade nåt fel i skallen och sånt skit. men jag drömde att typ tre killar och två tjejer var inne på turk (nej jag är inte rasist, stället heter så) och jag och nadja handlade jätte mycket godis, freez och energidricka. sen försökte dom typ råna oss där men vi sprang iväg? och när vi kommer hem till mig är de där och typ slår oss osv, till slut säger jag 'okej ni får allt utom mina kläder och min mobil ! ' de bah: 'okej' eller kill-bossen typ.. ah men så drog vi och tog bussen då springer min hund martina efter och vi springer till bussen i kyrkan och så hoppar vi på uppsalabussen och hoppar av typ i stallet i gimo för vi vågar inte hoppa av hos nadja? så letar vi efter nån vi kunde sova hos. hanna eller jennifer. hanna hade inte tid och jennifer orkade vi inte gå till. och sen kom typ detdär gänget till stallet och vi typ dör, sen kidnappar dom hela min familj och jag typ blir instängd i stallet sen hamnar vi i skogen och möter typ en gammal tant osv.. och hon försöker hjälpa oss men sen dör hon och vi får typ panik. pallar inte skriva mer, eller där ungefär vaknade jag så.. aja pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: