.

next - johanna linden

Kategori: ingenting

hej sötnosar! jag har precis vaknat.. eller nja. vaknade runt 10 och smsade med några, sen somnade jag om för att jag hade så tråkigt. men nu är jag på spåret igen, är nydushad och ska snart börja fixa i ordning mig. har noppat ögonbrynen lite smått eftersom jag typ inte gjort det på evigheter.. känns skönt att ha det gjort. som sagt så ska jag ju till Johanna Linden idag.. Var typ en evighet sen vi sågs pga bråk osv. saknar henne jätte mycket. så ska in till östhammar vid 8 sen går jag nog iväg till ip och möter henne där. sen forsmark! saknar alla i min klass. har inte träffat jennifer på hela sommarlovet, fml. just nu äter jag piggelin som är iskall .. jahaja har inget att skriva om så här kommer en knas bild på mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: