.

en krigare slåss inte för att han hatar den framför sig utan för att han älskar dem bakom sig

Kategori: ingenting

åh herregud. jag är verkligen sugen på något sött och gott, typ en cupcake? det skulle verkligen inte vara dumt just nu! snackar lite med julia a o så, det som är så roligt är ju att jag heter ju julia i mellan namn, pappa ville att jag skulle heta kim och mamma julia. men hade jag hetit eller vad det nu heter, ja ivarjefall, hetit julia så hade vi hetat exakt likadant, men ändå rätt så jobbigt eftersom vi går i samma klass. jag har varit på marknaden i gimo en stund idag, fanns inte så mycket att göra faktiskt. gick direkt till iphone skalen då mamma och roland bestämt att när jag får min nya iphone 4s så måste jag ha ett ordentligt skydd eftersom jag spräckte och hade sönder min andra, så det blev ett rosa skinnskal ! kan kanske knäppa kort på det sen, men jag har ingen aning om hur man får fram webbkameran så jag orkar inte. åkte typ hem direkt efter det, eller nej fick lite sockervadd av sawdah och en godisrem av anton. och så hälsade jag på folk jag inte träffat på vääldigt länge. jag har typ blivit galen i färgen rosa, typ jätteljus rosa.. som babyrosa typ. det är såå fint. har ingen aning om vad jag ska blogga om. slår nog på nån film och så, puss.
Tumblr_m3l6toqhck1qe49wpo1_500_large

Kommentarer

  • Juliha säger:

    Gumman super snygg blogg!!!❤

    Vi måste vara någon dag du jag och Jennifer! ❤

    Hoppas du har det bra för det hzr jag men vi syns på måndag gumman❤

    2012-05-12 | 20:00:11
    Bloggadress: http://juliha.blogg.se/
  • kim säger:

    hihi tack, din är finare hjärtat!

    klart vi måste det, varför inte?

    jag har det super, ja vi syns, puss ♥

    2012-05-12 | 20:03:26
    Bloggadress: http://kimjuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: