.

skolavslutningsklänning?

Kategori: ingenting

har typ världens största problem nu känns det som, har ingen aning om vad jag ska ha som skolavslutningsklänning och det är bara en månad kvar.. panik! finns en jätte söt vit klänning från new yorker, tänkte köpa den någon dag efter skolan.. men den tar ju slut typ när som helst och jag har inga pengar.. den kostar 319.. om 10 dagar får jag typ mitt barnbidrag och då måste klänningen finnas kvar i min storlek, annars får jag hitta någon annan, mina vänner älskar mina klänningar i min garderob, en är för mörk och ganska liten på mig, en är för stor, en hade jag förra året och en är alldeles för höstig. och sen en massa mer men orkar inte med dem.. letar runt typ överallt på hm, gina, och en massa andra för att hitta ett andraval, men den på new yorker ska jag skaffa, det bara är så! finns en jättefin zebrafärgad på hm också.. men den är typ fest .. inte skolavslutning.. seriöst får damp nu hittar ingen annan... jaja , struntsamma
Tumblr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: