.

hittat en klänning!

Kategori: ingenting

yes!

äntligen hittat en klänning jag skulle kunna tänka mig att ha, den finns på bikbok och kostar 399kr, kunde inte klicka fram någon bild på den vita men jag gissar mig fram och gillar ivarjefall själva modellen. fast favoriten är ju den från new yorker, men om inte blir det denna, om de inte menar att denhär klänningen är vit , HAHA. isåfall nej tack, eller kanske... 

___________________________________________________________________

lägger till lite nu mitt i allt, hittat en till !

hittade faktiskt en till mysig klänning, inte så mycket detaljer.. kanske lite tråkig av sig men lite i min stil ändå, den kommer från bonprix.se. jag har ingen aning om hur mycket den kostar, ska kika in det nu. 179kr, det är ju inte så dumt men som sagt, den är lite tråkig av sig.. helst den från new yorker såklart! har aldrig handlat från bonprix, har inte ens hört talas om det, kom som en rekommendation på facebook så jag kollade faktiskt.
___________________________________________________________________

ännu en till !

hittat en till mysig klänning från bonprix, på modellen satt den mycket snyggare så jag antar att den är snygg, utan modell ser den sjukt tantig ut. hoppas den ser så bra ut på mig om jag tar den.. asså ni får kommentera vilken klänning ni tycker är snyggast. denna klänning kostar 299kr. haha oj vilket långt inlägg det blir.
Chiffonklänning
___________________________________________________________________

titta så söt!

hittade ännu en klänning från bonprix.. konstigt. de har typ tusentals men alla ser typ tantiga ut.. hittade en jättesöt som satt jättefint på modellen, jag tyckte ivarjefall att den såg gullig ut... den kostar 349kr.
Trikåklänning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: