.

du är vacker som du är du måste vara som du var, det är knappast fel på dig det är fel hur världen är idag. Knyt båda nävarna och fokusera på nått bra för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.

Kategori: ingenting

Lång rubrik , hehehe . Smsar med Jesper o nåra till. Blev inget Amanda idag, åkte inte ens till östhammar utan låg hemma och myste i min säng , och städade mitt rum. Är inte klar än för jag tar så hemskt långa pauser. Imorgon blir det att kliva upp tidigt och sticka iväg till skolan, blir det fint väder? Vågar inte sätta på mig ett par shorts ifall det blir kallt. Efter skolan så åker jag nog direkt till Östhammar och trakasserar (stavning) min gamla teatergrupp med någon kanske? Haha jag är nog rätt så sjuk. Men vem fan kan stoppa mig när jag bara rullar fram? Haha nej nu så , puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: