.

cuz you never were, and you never will be mine

Kategori: ingenting

hejsan alla! har varit riktigt lat idag, skulle ha städat rummet men alla som känner mig på riktigt vet hur lat jag är. seriöst det är jättejobbigt. så fort jag börjar städa får jag ont i magen och blir varm, men ingen tror mig.. känner mig typ handikappad :(
jag har typ ingenting att göra så jag tänker slå på en film sen, bara jag kan lyckas kidnappa mammas dator! imorgon är det måndag, jag orkar seriöst inte.. igår kväll skypade jag med jesper en stund.. men han orkade inte med mig och isabella så han drog typ. sen satt jag emelie och isabella o typ la ut 18748359 bilder på facebook på något jävla kakmonster och elmo?! men kärlek till dem, jag vill ha en elmo keps och kakmonster keps sen ska jag och isabella gå runt med dom! gissa hur mycket jag vill färga mitt hår svart och bara låta det växa och bli långt eller skaffa hårförlängning? jag vill jag vill jag vill !!!!! och sen typ ha blåa och lila slingor, bara typ tre, de skulle vara så mysigt! okej mobba mig inte nu. ojojoj så jag skriver, haha. nu ska jag sluta och hitta på något att göra, här kommer en bild. (som vanligt)150122_428380487172962_353896474621364_1611069_194340516_n_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: