.

you are the fire baby, the fire.

Kategori: ingenting

hej sötnosar! sitter här inne på mitt rum och lyssnar på musik. jag har inte så mycket för mig faktiskt.. som vanligt då. har suttit och redigerat bilder lite smått, ååh snart ska jag fan färga mitt hår. fuck what anybody say, haha aså.
vadfan ska jag skriva om? jag har snackat med bästavän markus nästan hela dagen. sen typ felix o adde me.. o nån fabian. haha asså jävla humor vi har! älskar er vänner <3
jaa.. annars har jag typ spelat och 'rageat' som dom nu säger att jag gör.. jippi!!
puuusshej.

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Fyfan va fin! :)

    2012-06-27 | 22:30:12
  • eemeiix säger:

    jag saknar oss.. men jag kommer alltid att älska dig.

    Svar: jag är ledsen men jag förstår inte vad du menar? ring mig på skype nu.
    kim andersson

    2012-06-27 | 23:39:05
    Bloggadress: http://eemeiix.blogg.se

Kommentera inlägget här: