.

lägga ner bloggen?

Kategori: ingenting

asså ja ställer frågor hela tiden.. men det känns som att det inte går något bra för mig att få igång bloggen. visst. får mellan 50-100 besökare om dagen men det känns liksom inte värt det. blogglivet är liksom inte min grej. jag har faktiskt knappt någon aning om vad jag ska skriva om när jag skriver saker, jag får liksom hitta på något.. eller något som är sant ivarjefall. eller någolunda sant.. o.o
men asså det känns som att jag tvingar mig själv till att blogga.. jag gillar det inte så värst mycket.. vad tycker ni?
är bloggen verkligen värd att läsa?

Kommentarer

  • Wilma säger:

    Den E verd att lea Kim! Puss, saknar dig! <3

    Svar: saknar dig med<3
    kim andersson

    2012-06-28 | 22:07:53
    Bloggadress: http://hestochkni.blogg.se

Kommentera inlägget här: