.

du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Kategori: ingenting

Godmorgon! Vaknade för en exakt en timme sen, haha (alltså 09.58) rätt så tidigt tycker jag! idag löste jag ännu ett bråk som jag inte mått sådär superbra av eftersom h*n var min bästavän förut, vi är inte vänner nu men vi bråkar ivarjefall inte och det är riktigt skönt! för jag hatar verkligen att bråka. just nu lyssnar jag på lite musik, har tagit ögondroppet och ätit frukost. om några dagar så är ögonen säkert som vanligt! jippi ! men droppen börjar ta slut :/
idag efter att jag tittat på min lillebrors skolavslutning ska jag åka iväg till emelie där även hanna och nadja är så ska vi väll hitta på något.. de ska väll hålla på med sina klänningar och frisyrer antar jag.. haha så kommer jag där o ba tjena ! ah men vet inte riktigt vad jag ska skriva nu ni kan ju klicka in på emelies blogg också :) känner mig rätt så cool som är med på hennes header. hihi.
och nu slänger jag in två sånahär bilder också! ignorera mina feta ben på sista bilden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: