.

varför har svampbob huvudrollen när det är patrik som är stjärnan?

Kategori: ingenting

hej alla glada och söta, resten kan gå :)
ledsen för dålig upptadering men vem bryr sig ? idag köpte jag hårfärg , body butter jordgubb och fyra ansiktsmasker! Glömde dock köpa nya hårnålar men ja.. Imorgon börjar skolan igen, efter den har jag hockeyträning, najsbajs! Efter den träffar man felix en stund, eller kanske lite i slutet av träningen också. Föresten köpte jag en ny plastmapp till skolan också, en rosa! För mina pappersmappar vi fick av skolan går sönder hela tiden så varför inte köpa något man kan ha ändå tills man slutar gymnasiet? om man inte gör som jag, vi fick en plastmapp 'gratis' av våran tyskalärare en vecka senare slår jag sönder den på en killes huvud , lyckat jag vet !
borde kanske sova nu men orkar inte.. idag har jag varit duktig! jag har städat mitt rum heeelt själv, gissa hur mycket beröm jag fick?wohoo, har också fixat en person jag känner som lite senare kan pierca min läpp för bara 100 kronor! känner mig ganska lycklig? fast vet inte ens om jag skulle passa i det.. därför sa jag till henne att jag skulle tänka på saken. huehue !
nej nu måste jag tyvärr krypa ner i sängen min , godnatt !

Kommentarer

  • angelica säger:

    om du lyssnar på spotify kan inte du länka din spellista så vi får lyssna på den? puss och kram, angelica ♥

    2012-01-18 | 15:15:31
  • kim säger:

    angelica: jo kanske det! har inte världens bästa musiksmak men vem bryr sig? hehe , pussen och kramen på dig kusin♥

    2012-01-18 | 17:38:27
    Bloggadress: http://kimjuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: