.

TENNIS? BYT UT T'ET MOT ETT D ..

Kategori:

jaha , nu fyller man inte år längre, känns hemskt att vara tre ton tyngre! Idag kommer mormor, morfar, moster,morbror  o flera o firar mig då istället eftersom de jobbade igår. Jahaja , faster, farmor o lillkusinen Dennis var här idag ! Mys!
vi tog lite webbkamerabilder, men såg sen att mitt hår blev helt fel .. luggen hade typ åkt ner så den ser jätteskum ut. Skit samma! Bilderna är ändå enormt söta. Hahaha sen spelade vi tennis på xbox 360,
sven: 'jag vet dennis, du jag my och kim kan spela tennis!'
dennis: 'okeeej .'
jag: 'isåfall är jag med dennis så får du o my vara.'
lite senare blir my sur för att hon dampar loss på knapparna så hon vill inte spela o sätter sig o tjurar i ett hörn, då spelar jag åt henne, OCH mig själv! Känner mig ganska duktig som klarade av det!:')
dennis garvade åt mig.. som vanligt, haha gulle! sen sa han.
'åh tennis.. det är bara att byta ut t'et mot ett d så blir det dennis!' heheh sött.
sen skulle vi spela monopol så vi plocka fram allt sen när vi gjort de insåg vi att vi inte ville spela monopol så vi satte oss o lyssna på spotify o tittade på min musmatta, (en bild på FARFAR/morfar och mig som typ 2'åring.) 
han: 'hur gjorde du detdär?'
jag: 'åååh dethär bordet ... det köpte vi på ikea!:)'
han: '?'
jag: 'jaaaahaaa.. du menade musmattan.. äh de är bara o stoppa in vilka bilder man vill ha.' ehheehe , min kusin är så söt!
hehe ja, ni kan se min lugg, men bilderna är ivarjefall allmänt söta !
pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: