.

PRINGLES ♥♥

Kategori:

jahaja , nu sitter man här och är grymt osocial med johanna ... hon spelar wordfeud på min mobil och jag snackar skype med emelie och bloggar, ehehe... bara för att vi inte kommer överens om vad vi ska göra.. xd
VAD SKA VI GÖRA NU JOHANNA ?
- jag vet inte
NÄHÄ? HITTA PÅ NÅT DÅ
- ätaa glass
JAHA NU SKA VI ÄTA GLASS HEJDÅ
nu har jag ätit glass och johanna knäppt kort med min webcam , på alla bilder äter jag glass och hon gör konstiga miner .. ehehehehe 
VAD SKA VI GÖRA NU JOHANNA ?
- spela ds... 
NU SKA VI HA DET KUL HEJDÅ
nu har vi spelat ds och nu lyssnar vi på kim ooh, eller den heter Ey oh-Petter men kim döpte om den hemma hos mig för vi skulle rippa över musik t min(Johanna)MP4 och då tog vi en skiva och hittade denna låt, asbraaa (y)
VAD SKA VI GÖRA NU KIM ?
-javenne(mumlar). vad ska vo göra?
jahapp..
NU SKA VI MUMLA :d HEJDÅ

Kommentarer

  • P E T R O N E L L A säger:

    Rolig blogg! <3 Bloglovin byte?

    2012-01-04 | 20:19:28
    Bloggadress: http://nellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: