.

FY !

Kategori:

ush .. fyller tretton nura .. äckligt. vill för det första inte bli någe äldre eftersom lärare osv redan tror att man ska vara så vuxen.. man ska kunna laga mat, man ska kunna städa huset, man ska kunna sköta läxorna superbra, man ska kunna komma i tid, man ska kunna allt en vuxen ska.. asså blä , sen vet jag knappt va jag vill ha så jag sa pengar...bara för att jag kan hitta på vad jag vill. men ändå , så himla dåligt. vill inte bli äldre, det är dåligt som det är redan nu .. mobbning i skolan osv.. jättemånga vill ju trycka ner en o vaffan blire inte när jag blir äldre? hela 7an och 8an ska jag stå ut med dehär, fortsätta vara stark! men jag ska klara de , för jag är mig själv o ingen ska kunna ändra påre,
försöker inte skapa uppmärksamhet eller nåt men tycker de bara e så jävla idiotiskt.. vill vara liten igen ! även fast jag är liten nu men jag vill vara så liten när man knappt har några bekymmer, bara när man inte får den leksaken man vill ha eller skrapar upp knät lite. vilka härliga tider det var då ! ser så jävla mycket mobbning runt omkring mig osså.. vill så gärna hjälpa till, men gör jag det kommer de gå på mig också. det är okej. för jag är som jag är.. äh . palla bry sig ! idioter är idioter och vissa växer visst alldrig upp och lär sig va man får o inte får göra.. sånt är livet !
pusshej !♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: