.

utmaningslista

Kategori:

på min förra blogg höll jag ju på med en utmaningslista , jag lägger upp samma text här av alla utmanings inlägg så jag slipper göra om allt ! :)<3

Dag  1 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

Dag  2 - Meningen bakom ditt blogg namn

Dag  3 - en bild av dig och dina vänner

Dag  4 - en vana som du önskar att du inte har

Dag  5 - en bild av en plats du varit på

Dag  6 - 6 sätt att vinna mitt hjärta.

Dag  7 - en bild på någon / något som har störst inverkan på dig

Dag  8 - Mål på kort sikt för denna månad och varför

Dag  9 - Något du är stolt över de senaste dagarna

Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad

Dag 11 - En annan bild av dig och dina vänner

Dag 12 - Varför började du blogga?

Dag 13 - en bild av en som alltid gör dig glad.

Dag 14 - en bild på dig och din familj

Dag 15 - Sätt din iPod på shuffle: Första 10 låtar som spelar

Dag 16 - En annan bild av dig själv

Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför

Dag 18 - Planer / drömmar / mål du har

Dag 19 - smeknamn du har, varför har du dem

Dag 20 - Någon du ser dig vara gift / vara med i framtiden

Dag 21 - en bild av något som gör dig glad

Dag 22 - Vad gör dig annorlunda än alla andra

Dag 23 - Något du längtar för mycket

Dag 24 - Ett gammalt brev till dina föräldrar

Dag 25 - vad jag skulle hitta i väskan

Dag 26 - Din favorit tid på året

Dag 27 - Varför gör du så här 30 dagar utmaning

Dag 28 - en bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?

Dag 29 - Vad har du lärt dig denna månad

Dag 30 - din favoritlåt

Dag 31 - något du aldrig kommer göra

.Dag 32 - Min första kärlek

Dag 33 - Min bästa vän

Dag 34 - Dehär får mig att gråta

Dag 35 - Dethär får mig att må bättre.

Dag 36 - Mina rädslor

Dag 37 - Dethär hade jag på mig idag,

Dag 38 - min kärlek

Dag 39 - någon jag aldrig kommer glömma

Dag 40 - jag om 15 år

Kommentarer


Kommentera inlägget här: