.

Dag 1 - En nytagen bild av dig och 15 intressanta fakta om dig

Kategori:

jaha , typ den nyaste bilden på mig , hahha ignorera mitt sår på näsan som är borta nu :s

öh. okej nu kommer typ faktan?

 

1. hata är ett starkt ord , så jag använder det inte så mycket. men någon jag hatar , och de kan ja svära på hennes grav , är tjejen i min gamla klass . .. gör vad som helst för att slippa henne i mitt liv, de är hon som förstört de.

2. jag har grymt svårt att bli kär , men när ja blir de kan min kärlek vara gryymt länge.

3. jag älskar handär och har gjort de i nästan ett halvår ,,, ♥

4. jag har lätt att hitta vänner , men svårt att hitta äkta vänner som stannar , inte snackar skit.

5. jag fick veta att en av mina bästavänner snackat skit om mig och min familj ...

6. jag kan lätt ta saker på allvar eftersom jag inte mår så jävla bra när de gäller vänner och så.

7. efter att jag började "hata" hondär , har jag haft svårt att koppla av.

8. jag berättar nästan ingenting till folk som frågar mig om nåt , för jag är rädd att det ska spridas som de alltid gjort.

9 . jag vet knappt vilka jag kan lita på på riktigt.

10 . jag är ingen bra männsika , men jag vet hur jag ska hantera mig själv.

11. jag vill inte bo i närheten av gimo. inte i gimo heller.

12. jag vill hitta nya riktiga vänner.

13. jag vill kunna vara med vem jag vill utan att någon av mina andra vänner blir sur på mig.

14. jag vill kunna sminka mig hur jag vill , och klä mig hur jag vill utan att mina vänner kommer och kallar mig elaka saker.

15 . jag har slutat ta åt mig när folk säger "jag älskar dig" och "jävla cp barn" osv , för dom flesta menar inte de vänliga , och de elaka är aldrig sant.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: