.

converse

Kategori:

hejsan alla :'3
idag tänkte jag lägga upp några bilder på mina två nya par skor som mamma köpte till mej på rea nu när jag varit så duktig och ansträngt mig att fota dom . pppuuustt  x'd
nejrå , men har ont i magen och har feber så , de är problemet  ...
tog me webbkameran , därför är px inte de bästa :) dehär är dom gula .
skon från sidan
typ sulan där bak ? :P
uppifrån och en fot :)
uppifrån och båda fötterna :')
nu kommer dom blå :)
märket :3
skosulan där bak :)
skon från sidan
uppifrån med en fot
uppifrån med båda fötterna .
egentligen ville jag ha en röd eller en vit med låg sula , eller iaf nån converse med låg sula , helst vit.
men eftersom det stog att det fanns röd i min storlek när vi skulle köpa dom så fanns dom inte längre ..
så mamma köpte dehär åt mig istället .. sen fick jag också en kakmonster tröja (y)<3
hejdå :D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: