.

sluta se ner på er själva

Kategori:

asså ja ser hela tiden att typ alla sitter o ser ner på er själva? sluta med det! ni är perfekta som ni är , även om folk klagar på er när de gäller utseende eller klädstil, eller nå annat. va er själva, de är de ni gör bäst! visst , de kan vara svårt att säga ' sluta se ner på er själva ' när jag inte vet hur ni har det men tro mig allt känns bättre om ni bara vågar tro på er själva.  om någon kallar dig ful ? säg till att du föddes så och att du är stolt över vem du är. låt dom sköta sitt eget så blir deras eget liv mycke bättre. tyck inte du är tjock för att du ser ut så i vissa kläder eller för att andra säger att du är de. hur smal du än är, hur tjock du än är, hur ful du än är, hur snygg du än är, hur stora bröst du än har ,hur små bröst du än har, asså hur du än ser ut så är du helt perfekt! låtsas inte vara nån annan . du är bäst på att vara dig själv. var dig själv o lev livet så ordnar allt sig! hackar folk på dig , bry dig inte om dem. tro mig de kommer sluta. folk har kallat mig ful väääldigt många gånger. jag tycker inte ja e nå speciellt snygg men vem bryr sig ? om ja nu är så ful , då är ja en stolt fuling som ser ut hur jag vill! och om man är vindögd , inte byter kläder lika ofta som andra, luktar lite svett eller nå annat ? asså varför ska folk ens klaga?`visst luktar man svett de kanske inte är så jätte kul att va i närheten men att sen behöva göra en så stor grej av de o tillome mobba en person som ser lite annorlunda ut ? du är född så o kan inte göra nåt åt de! du blir inte snyggare om du håller på som Michael Jackson o opererar det ja vet inte hur många gånger.
o till er som håller på o hackar så , sköt ert eget liv. ni vinner iget på att ändra nån annans o förstöra hela den personen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: