.

P U S S ♥

Kategori:

eheheheh , hade ju det lite mysigt med en mobbarkompis igår kväll från malmö typ. hehhehehehe. 14 år osså..
mobbade min lilla emelie eriksson för hennes utseende , hahahah skröt om att hon va så snygg o att 40 pers gillade hennes profilbild o så .. hahaha tjejen du skapar bara problem ;D jag sa att ja skulle ringa dig om du hade nå mer o säga? du trodde inte på att jag hade ditt nummer o när ja ringde vågade du inte ens svara, tillslut svarade du och typ snyfta o grina i telefonen? hahahaha asså sen säger du att du inte grina fast man hörde det hur jävla bra som helst? och hurru kallaru mig tönt för att jag inte har tid o möta dig i örebro på måndag klockan ett? tänker inte betala flera hundralappar för att möta en sån som dig isabell (:
men vi syns ju i sommar om du vågar? hahahaha absolut bara backa när du tar sats? du är tuff bakom skärmen gumman men att grina i tellefonen trodde jag aldrig , jaja! det går så när man mobbar mina vänner.
vill dina kompisar något kan jag ju ringa de också? det är absolut inte omöjligt att få tag i era nummer bruttor;)
glöm inte mamma och pappa när vi träffas! mina axlar får inte nån jävla mobbare gråta på, få jävligt dåligt samvete nu och sluta håll på mot folk , du skämmer ut dig rejält, så jävla töntig, kallar mig omogen för min status på facebook om hur feg du var? hahaha du sa ju att alla fick säga sin åsikt? då gör jag ju som du sa att man skulle göra? och det är väl dubbelt så omoget att kalla nån skabb, ful, att den inte dushar och att du inte tål fula människor? isåfall borde du ju vara död för länge sen eller så har duingen spegel hemma.
är det nåt mer du vill gumman så ring, men försök hålla tårarna inne då, man hör knappt vad du säger men alla snyftningar:) pusshej från din lilla 99'a kompis ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: