.

gränby m Nadja (:

Kategori:

Idag va ja i stan me Nadja, kuligt! Förutom att vi missa bussen när vi skulle dit och en maaaassaaaa till !
Snålisen som ja va köpte ja en sak bara, eller två .. en ankhållare och en typ duschsak men shh .. de är julklappar till min familj ehe .. ah , när vi är på gränby märker ja osså att ja tappat 200 kronor.. lyckat! Vi går in på br o där möter vi Lisa o Moa! Eller jag .. hehe . Ah men vi går vidare o köper varsin jättestor smoothie, o ja rotar pengar ur min ficka o glömmer kvar min ankhållare, mitt ungdomskort ja åkt en resa på och mitt skolkort! Nu blev ja as sur för att ja märkte de när ja klev på bussen så ja satt o svor o klagade på nadja heeela resan hem typ. Ja , vilken lyckad dag för mig! ah o sen när vi ska hem missar vi bussen osså kom ja på.. så vi tar nästa men där sitter lisa o dom andra o sjunger jättefint, tack tjejer (o killen) ja njöt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: